部落格流量自動點擊流量軟體facebook貼版軟體行銷軟體開發租售中時日記回應貼文軟體

貓貓大概幾多歲呢 .. 我覺得貓係百厭到5,6歲都會好爛玩
我諗你果隻都唔會好大 ..

如果貓貓仲係BB 其實好易教

「就例如佢成日上食飯枱度偷我地D餸食,呢樣已經令家人反感」
每次佢一跳上枱 可以大喝佢 務求嚇走佢 OR拍枱拍凳
每一次都咁做
若果佢仲堅持要跳 我會出手打
(唔係個個主人都贊成咁做 睇你自己睇法)
我唔會用工具 用手 令到佢FEEL到痛
或者可以用手指彈佢
10次 20次 佢慢慢會知道 跳上去既後果係痛

「同埋佢好鐘意咬穿D膠袋等D豆漏到成地係,攞嚟玩,」
其實貓貓活潑係好正常 頭幾年都係咁架
多D同佢玩 得佢自己一個 俾D玩具佢
一個紙波波 毛毛球就得 唔洗特別買
(唔好俾長繩 佢自己玩得開心得滯會有機會Q住自己)

「仲成日整爛D布匹家具,又係教極都照玩唔理
我真係無晒計」
貓貓係要磨爪 如果唔係 佢D爪太長
會吉住手入面D肉 佢會好唔舒服
你可以買D磨爪既玩具俾佢 (磨爪柱/板)
但通常 都唔係100%等於佢唔爪傢俬 
唯有好用佢剪指甲 減少對傢俬既破壞
因為就算你教佢 鬧佢 你一唔係度 佢一定會爪
係天性黎 佢地D手腳一接觸到果D質地 就好肉緊 
但你都可以教下佢既

「會唔會因為佢係男仔而且未做絕育所以先咁調皮?」
其實我又覺得唔關事 貓貓一向都百厭 爛玩
我覺得貓仔仲爛玩過女 去到7,8歲都好爛玩(我屋企果隻係)


以上純粹個人經驗同睇法

文章出自: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7012042400224部落格衝人氣流量軟體發信軟體廣告行銷軟體網路創業廣告行銷軟體規劃
arrow
arrow
    全站熱搜

    王芝彥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()